Min forsendelse er forsinket eller ikke ankommet

Min forsendelse står stille eller er ikke blevet leveret

Der kan være flere årsager til, at din forsendelse ikke flytter sig, hvilket ofte fremgår af forsendelsens track & trace. Såfremt din forsendelse ikke har bevæget sig i mere end 48 timer, anbefaler vi, at du kontakter os, så vi kan starte en efterlysning hos vores underleverandør.

Min forsendelse har ikke bevæget sig siden indlevering

Hvis din forsendelse ikke har rykket sig siden indlevering, kan det skyldes, at den stadigvæk befinder sig på indleveringsstedet. Vi anbefaler derfor, at du kontakter din lokale pakkeshop og beder dem tjekke, om forsendelsen ligger på deres lager. Såfremt din forsendelse fortsat ikke bliver fundet, bedes du kontakte os.

Kundeservice kan kontaktes på e-mail support@pakke.dk eller tlf. +45 70 201 401

Telefonisk åbningstid
man-tors   10-12 / 13-16
fredag       10-12 / 13-15:30

Vi besvarer e-mails
Man-fre    08-24