Du kan sende: dokumenter, pakker, paller og containere.
Tilbudene vises overskueligt så du kan vælge det bedste.
Vælg det bedste tilbud og spar penge.
Hvis du som privatperson ønsker at sende med Bring til en virksomhed i Danmark eller udlandet, fungerer det på samme måde, som hvis du ønsker at sende til en anden privatperson.
Som du kan læse ovenfor, fungerer det som udgangspunkt på præcis samme måde, som du plejer at sende pakker. Det vil sige, du bestiller et pakkelabel – som er til samme pris, uanset om du sender fra privat til privat eller fra privat til erhverv.
Det betyder, at priserne i teorien er præcis de samme på pakkepost erhverv, som når du sender til og fra privat. Men selvom priserne er (næsten) de samme, er der et par andre ting, der er værd at overveje – fx om virksomhedens adresse er den samme adresse, de bruger til varelevering.
"Bring Erhverv" henviser til erhvervsserviceydelser fra Bring, et nordisk logistik- og postselskab. Bring tilbyder en række services, herunder pakke- og godstransport, lagerløsninger, og forskellige logistikydelser primært i Norden og Europa.
Bring fokuserer på både B2B (business-to-business) og B2C (business-to-consumer) markeder, og tilbyder skræddersyede løsninger til virksomheder af forskellig størrelse.
Bring Erhverv er altså en del af Brings tilbud rettet mod virksomhedskunder. Hos Pakke.dk står vi altid klar til at hjælpe dig med at få gode priser på Bring erhvervspost – og det kan være en stor fordel for virksomheder, hvor fragt ofte sluger både unødvendigt meget tid og penge i budgettet.
Hos Pakke.dk, tilbyder vi en samlet oversigt over alle fakturaer og forsendelser med Bring, så du som privatperson eller erhvervsdrivende snildt kan holde styr på hvor langt varerne er nået, hvilke omkostninger i samlet har haft for måneden, og meget mere.
Kontakt Pakke.dk på support@pakke.dk eller tlf. 70201401 for at opsætte en BRING erhvervsaftale og spar penge på jeres erhvervsfragt