Nettet er fyldt til randen med muligheder. Webshops skyder op som aldrig før, og flere og flere handler på nettet. Særligt i Skandinavien er vi storforbrugere af internet shopping, og dette skaber nogle skrappe krav til fragtfirmaerne. Her vil Bring være din foretrukne sparringspartner indenfor e-handel, og vil gøre alt for at hjælpe dig med dine forsendelser.
Efterhånden kommer vi ikke udenom webshops. Men mange bliver overrasket over hvor højt et serviceniveau der forventes af en webshop. Tidligere var det acceptabelt at vente over en uge på sine forsendelser, men i dag skal de helst komme samme dag – eller senest dagen efter. Så hvordan sørger man for at kunne levere en tilfredsstillende service, uden at skulle ruineres i fragt?
Dette har Bring muligvis svaret på. De har i hvert fald gjort det til ét af deres største forretningsområder, at servicere webshops med enkel og billig fragt til deres kunder.
Bring leverer fragt til dine kunder – der hvor de er
I takt med at langt de fleste arbejder i dagstimerne, er det blevet mere populært at hente sine pakker selv. For manges vedkommende er det tidsbesparende at kunne hente sin pakke mens man handler ind. Derfor arbejder Bring også hårdt på at udbygge deres udleveringsnet, for at kunne følge med forbrugernes ønsker.
Hos Bring bliver dine varer ikke nødvendigvis leveret i nærmeste pakkeboks, for Bring har forstået at det ikke automatisk betyder at det er lettest for modtageren. I stedet har kunden altid frit valg, og kan dermed vælge at få leveret pakkerne til en pakkeboks i supermarkedet hvor der handles ind, ved S-toget ved arbejdspladsen – eller noget helt tredje. Det giver fleksibilitet på et helt nyt niveau, og er én af de ting der kan være med til at skabe en ekstra service til selv den mest krævende køber.
Der er over 1000 Bring udleveringssteder i Danmark, hvoraf 375 af disse er automater. Det betyder at pakkerne kan hentes på stort set alle tidspunkter af døgnet, hvilket igen skaber mere fleksibilitet. Og hvis du har svenske og norske kunder, så stiger udleveringsstederne til rundt regnet 6500 i Skandinavien.
En anden fordel ved Bring er, at du ikke behøver betale for at få implementeret API’en på din webshop. Det er heller ikke et krav at du overhovedet har en API – så når det kommer til at få implementeret løsningen, fungerer det heldigvis også ganske smertefrit.
Levering af forsendelser til døren – og lidt til
Som et nyt tiltag er Bring begyndt at teste ”indendørs” levering, hvor pakker bliver leveret indenfor hos kunden – selv hvis de ikke er hjemme. Af gode grunde kræver det lidt ekstra udstyr, og er kun tilgængeligt for kunder med digitale låse. I øjeblikket er det kun i Norge og Sverige, men det forventes at servicen hurtigt kan udrulles i Danmark. På denne måde er både du og din kunde garanteret at forsendelser bliver leveret sikkert.
Vi kommer med al sandsynlighed til at vente et stykke tid på denne løsning i Danmark, men der er ingen tvivl om at det kommer til at blive en populær løsning for dem der vil være helt sikker på at pakken bliver leveret korrekt. Det kan også være med til at skabe ekstra tryghed for folk der køber på nettet – hvilket igen vil resultere i bedre købsoplevelser.
Returnering af forsendelser ved døren
En af de store tanker ved e-handel er returneringer. Alle statistikkerne peger på det samme; indviklet returnering er en af de største årsager til at en webshop fravælges blandt forbrugerne.
Hvis du har en effektiv returneringspolitik, vil dine kunder føle sig trygge ved at handle hos dig, hvilket vil resultere i flere ordrer.
Hvis en kunde får en god oplevelse ved en returnering, er der stor sandsynlighed for at de vil handle hos dig igen – hvorimod du kan være sikker på at miste kunden, hvis der opstår problemer her. En god idé her er at give kunden forudfyldte returlabels med i pakken, så de nemt og enkelt kan sende eventuelle varer retur. Det er samtidig også et tegn på god service, og indikerer at du virkelig ønsker at kunden bliver tilfreds med sit køb.
Rigtig mange webshops er for dårlige til at oplyse om returneringer, og generelt set er processen ofte langsommelig og besværlig. Her har du som webshop indehaver mulighed for at skille dig ud, og sørge for at gøre dig bemærket i et konkurrencepræget marked.
Men desværre er returneringer ofte forbundet med meget administrativt besvær for virksomheden. Det vil Bring forsøge at minimere med et nyt koncept. Hvis du har en kunde der ønsker at bytte en vare, kan du bede Bring om at tage den returnerede vare med, når de afleverer erstatningen. Det gør det nemt for både dig og kunden, og du er sikker på at varen når frem. Det giver øget tryghed for kunden, og det sikrer at der ikke opstår misforståelser og dårlige oplevelser, da pakken ikke kan blive væk undervejs.
Uanset hvordan du administrerer din webshop i dag, kan det aldrig skade med nye tiltag. Og her er Bring blandt de mest banebrydende på markedet i øjeblikket. Det er tydeligt at se at der satses stort på e-handel, og her har du mulighed for at få nogle meget specifikke ydelser, der kan hjælpe dig med at effektivisere din fragt.
Samtidig vil du hurtigt opleve at Bring ofte kører med særligt attraktive priser på deres forsendelser. Her på vores hjemmeside kan du altid tjekke priserne inden du bestiller dine Bring pakkelabels, så du altid er sikker på at få den rigtige pris på den rigtige pakke. Det sikrer at du ikke spilder penge på fejlkøb – og gør det nemt og enkelt at få håndteret dine forsendelser.